Moderní vzhled webu prodává!

Webové stránky jsou dnes základem každého podniku či živnosti. Kdo dnes není online, jako by ani nebyl. A už nestačí jen mít „nějaký web“. Je důležité mít web přehledný, aktuální a zároveň jednoduchý a „svěží“. Moderní vzhled webu zkrátka prodává. Webové stránky jsou nejen vizitkou každé firmy, malé i velké, ale i skvělou a levnou formou propagace. A čísla hovoří jasně – více než 40 % lidí na celém světě má přístup k internetu, Česká republika se pak řadí mezi 30 zemí s nejvyšším počtem uživatelů internetu. Proč by pak někdo dobrovolně odmítl být online? Být vidět, být dohledatelný 7 dní v týdnu, 24 hodin denně? Investice do tvorby nového a moderního webu se dnes mnohonásobně vrátí.

Webdesign Brno

Jak vypadá moderní web?

Nesmí na něm chybět fotografie. Takové, které přesně vystihnou, co prodáváte. Které řeknou více než text. Z fotek musí vyzařovat příjemná atmosféra, která udrží pozornost a posune potenciálního klienta blíž k vám. Vybraný font a styl písma musí souznít s tím, čím se zabýváte. Má být váš web vtipný, nebo naopak seriozní? Jakou hledáte klientelu? Podle toho všeho vybíráte písmo, které bude váš web provázet.

Stručnost. To je to, co na svých stránkách chcete – stručně, ale jasně popsat, co nabízíte a proč to nabízíte. Proč právě vás si mají klienti vybrat. A proč stručně? Abyste si potenciální zákazníky neodradili dlouhými texty, které je nebaví číst. Naopak je musíte zaujmout a zapojit. K tomu jsou skvělá akční tlačítka (buttony), která návštěvníka webu přesunou například do rezervačního formuláře, na video nebo mu poskytnou další informace.

S nástupem chytrých telefonů se proměnily i klasické weby. Aby se i na mobilních zařízeních zobrazovaly stejně, volí se dnes u tvorby webu stránka bez záložek, která se posouvá odshora dolů (místo dřívějšího přepínání na záložkách v horním menu). S čímž souvisí nejdůležitější věc na novém webu – responzivita (aby byl web optimalizovaný také pro mobily a tablety).

Chcete nový responzivní web? Propagon vám ho navrhne a vytvoří na míru vašim potřebám. Respektive potřebám vaší klientely…